להזמנת מונית לנסיעה

תשאירו פרטים ונגיע במהרה!






    מונית מירושלים לאשדוד

    המרחק בין ירושלים לאשדוד הוא כ-70-80 ק"מ, בהתאם לנקודת המוצא הספציפית בעיר הבירה וליעד הרלוונטי בעיר החוף הדרומית. מאחר שמדובר בשתי ערים גדולות מאוד – בירושלים חיים קרוב למיליון בני אדם, ומספר התושבים באשדוד כבר מתקרב לרבע מיליון – מתבצעות מדי יום נסיעות רבות ביניהן. מונית מירושלים לאשדוד היא הדרך הנוחה והבטוחה עבור מי שאין ברשותו רכב פרטי, וגם כשיש מכונית פרטית במקרים רבים הנסיעה במונית נוחה יותר ובעיקר מפנה זמן יקר שניתן לנצל אותו לשלל מטרות. מוניות ירושלים מציעה שירות זה בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה, גם ליחידים וגם לקבוצות בכל גודל.

    מה חשוב לבדוק לגבי מונית מירושלים לאשדוד?

    * הניסיון של הנהג – אמנם הנהיגה מירושלים לאשדוד מתנהלת בכבישים רחבים ואיכותיים – ברוב המקרים כביש 1 ולאחר מכן כביש 3 – אבל גם כך יש כמובן חשיבות רבה לניסיון ולמיומנות של נהג המונית, על-מנת שהנסיעה תעבור בבטחה ובראש שקט באמת מבחינתכם.

    * גודל המונית – ישנה אופציה למוניות גדולות שמתאימות למשפחות מרובות ילדים שרוצות להגיע מירושלים לאשדוד וכן לקבוצות.

    * רמת השירות – מעבר למיומנות המקצועית, נהגי מונית מספקים שירות, וכמו כל שירות כדאי לבחון את רמתו – החל מהמענה הטלפוני להזמנה, דרך מידת הזמינות וכלה באדיבות של הנהג לאורך הדרך.

    מוניות מירושלים לאשדוד: מאובזרות ובזמינות גבוהה

    המחיר של מונית מירושלים לאשדוד נקבע בהתאם לנקודת המוצא בירושלים, ליעד הספציפי באשדוד (שאמנם קטנה ביחס לירושלים אבל גם היא משתרעת על שטח גדול של כ-46,000 דונם), לעומס בכבישים ולמועד המדויק של הנסיעה. בשעות היום של ימי חול נהוג תעריף א' שהוא הנמוך ביותר, וישנם גם תעריפים ב' ו-ג' (בשעות הערב ובסופי שבוע) אשר מייקרים במידה מסוימת את הנסיעה. מוניות ירושלים היא אחת התחנות הוותיקות בעיר, והנהגים המיומנים שלה כבר ביצעו אינספור נסיעות לאשדוד, בכל שעות היממה. הוותק והבקיאות המקצועית של אנשי מוניות ירושלים יסייעו לכם לבחור את המונית האידיאלית בהתאם לצרכים שלכם, ואם תרצו גם את שעת הנסיעה המומלצת על-מנת שהעלות תהיה מינימלית.

    שתפו את הפוסט הזה עם חברים

    להזמנת מונית לנסיעה

    תשאירו פרטים ונגיע במהרה!





      המליצו עלינו

      שמעון לוי

      הייתי צריך לנסוע בדחיפות אל שדה התעופה, לתפוס טיסה. הזמנתי מונית לנתב"ג והייתי בטוח שאצטרך לחכות זמן רב אך היא הגיעה ממש בתוך כמה דקות, ולקחה אותי ואת המטען במהירות ובבטחה לשדה. בזכות הזמינות הספקתי לטיסה. המלצתי למשפחתי וחברי!

      אנה ויצמן

      בעלי הזמין מהחברה מונית לנסיעה מירושלים לראשון לציון. הנהג הגיע בדיוק בשעה שנקבעה, המונית הייתה נקיה ומאובזרת. שירות מצוין

      אבישי דדון

      הזמנתי לאשתי ולילדים מונית שתחכה להם בשדה התעופה כשחזרו ארצה בלילה, ושמחתי לשמוע מהם שהמונית חיכתה להם בסבלנות, הנהג היה אדיב והנסיעה עברה בנעימים ברכב נקי. אני בהחלט אזמין מהם מונית שוב.

      הקמת אתר אינטרנט הקמת אתר אינטרנט
      Open chat
      רוצים להזמין נסיעה במהירות?
      דילוג לתוכן