להזמנת מונית לנסיעה

תשאירו פרטים ונגיע במהרה!






    למה לקחת מונית גדולה לנתבג?

    פעם טיול בחו"ל היה אירוע מרגש במיוחד. היום, כשמחירי הטיסות נמוכים וכך גם מחיר החופשה כולה, ישראלים רבים יוצאים מהארץ בתדירות גבוהה יותר – אבל גם כך מדובר בחוויה מלהיבה שחשוב להיערך אליה נכון כדי למצות אותה. חלק בלתי נפרד מההכנות הוא תכנון ההגעה לשדה התעופה (וכמובן גם החזרה הביתה בסוף הטיול). מונית גדולה לנתבג היא אפשרות מומלצת במיוחד בזכות היתרונות המשמעותיים שלה, ובפרט כשבוחרים לנסוע לשדה התעופה בן גוריון עם מוניות ירושלים – תחנה ותיקה, אמינה וזמינה.

    היתרונות

    * חיסכון כספי – למעשה מדובר בחיסכון כפול: קודם כל אין צורך לשלם עבור חנייה בשדה התעופה (וכידוע השארת רכב פרטי בחניונים בנתבג, ובפרט למספר רב של ימים, עלולה לייקר במידה ניכרת את החופשה). שנית, כשהמונית גדולה, העלות של ההסעה מתחלקת בין כל הנוסעים, כך שהמחיר לנוסע נמוך.

    * מקסימום נוחות – יש לא מעט טיסות שממריאות בשעות הלילה או בשעות הבוקר המוקדמות, כך שההגעה לנתבג מתרחשת בלילה. נהיגה בשעות אלה, ובמיוחד כשהאדם עייף עקב היציאה מהשגרה וחוסר היכולת לישון, אינה מומלצת – ולעומת זאת הגעה לשדה עם נהג מנוסה ואחראי מאפשרת לכם לנסוע בראש שקט ובנוחות.

    * הגעה משותפת – כשמשפחה מורחבת או קבוצת חברים יוצאת ביחד לחו"ל, נסיעה משותפת לשדה התעופה אפשרית אך ורק עם מונית גדולה. בדרך זו מתחילים את הבילוי המשותף כבר בנסיעה, ונהנים מהחברה.

    מוניות מפוארות ומתוחזקות ברמה גבוהה

    מונית גדולה לנתבג מתאפיינת באופן טבעי במרווח פנימי גדול, כך שיש מקום לכל הנוסעים וגם למזוודות ולתיקים. מרכיב מרכזי נוסף בתועלת הוא כאמור הבטיחות, ובפרט כשהנהג הוא מתחנת מוניות ירושלים – תחנה שמעניקה שירות גם לתושבי עיר הבירה וגם לתושבי מרכז הארץ אשר רוצים להגיע לנמל התעופה בנוחות וללא טרחה. כחלק מהנוחות, ניתן לשלם עבור ההסעה גם במזומן, גם באשראי וגם בביט, ועוד כדאי לדעת שכל המוניות מאובזרות היטב ומתוחזקות ברמת גבוהה. ניתן להזמין הסעה גם מהיום להיום ומומלץ כבר לשריין את ההסעה במועד החזרה שלכם מחו"ל, שמחים ומסופקים אחרי כל החוויות החיוביות.

    שתפו את הפוסט הזה עם חברים

    להזמנת מונית לנסיעה

    תשאירו פרטים ונגיע במהרה!





      המליצו עלינו

      שמעון לוי

      הייתי צריך לנסוע בדחיפות אל שדה התעופה, לתפוס טיסה. הזמנתי מונית לנתב"ג והייתי בטוח שאצטרך לחכות זמן רב אך היא הגיעה ממש בתוך כמה דקות, ולקחה אותי ואת המטען במהירות ובבטחה לשדה. בזכות הזמינות הספקתי לטיסה. המלצתי למשפחתי וחברי!

      אנה ויצמן

      בעלי הזמין מהחברה מונית לנסיעה מירושלים לראשון לציון. הנהג הגיע בדיוק בשעה שנקבעה, המונית הייתה נקיה ומאובזרת. שירות מצוין

      אבישי דדון

      הזמנתי לאשתי ולילדים מונית שתחכה להם בשדה התעופה כשחזרו ארצה בלילה, ושמחתי לשמוע מהם שהמונית חיכתה להם בסבלנות, הנהג היה אדיב והנסיעה עברה בנעימים ברכב נקי. אני בהחלט אזמין מהם מונית שוב.

      הקמת אתר אינטרנט הקמת אתר אינטרנט
      Open chat
      רוצים להזמין נסיעה במהירות?
      דילוג לתוכן